Wednesday, October 12, 2016

Die Geskiedenis

Die geskiedenis " 'N Maatskappy moet beplan vir die volgende drie maande, drie jaar en drie eeue" In 1978 het die aanvanklike kern van 'n maatskappy is gestig gedryf deur die begeerte om 'n ander manier van sake doen in die twintigste eeu te skep; dit was om op grond van 'n kontemporêre vorm van humanisme wat oor die jare die internasionale pers het geïdentifiseer as 'n "humanistiese" kapitalisme, waar wins kan verkry word sonder om die mensdom. Sukses kom uit 'n basiese intuïsie: sterf kasjmier, wat tot op daardie stadium hoofsaaklik gekom in 'n natuurlike of meer basiese kleure. Die maatskappy het bevind sy ideale ligging in die ou dorpie Solomeo, waar sy hoofkwartier in 1987 verskuif, binne-in die veertiende eeu kasteel wat herstel het vir hierdie presiese doel. Sedertdien Solomeo het verteenwoordig een van kenmerkende eienskappe van die maatskappy se: die wapen van die dorpie en die beeld van die kasteel beide funksie in die "Brunello Cucinelli" merk self. Sedert die tweede helfte van die jare tagtig, het die maatskappy sy produksie en verkope gekonsolideer deur die byvoeging van die vervaardiging van broeke en rompe om sy kasjmier reeks, gevolg deur die versameling van die eerste mense se vroue se; die penetrasie van 'n paar buitelandse markte het ook destyds met die ontwikkeling van die Multibrand groothandel verspreidingskanaal. In die vroeë 2000's die produkreeks uitgebrei en voltooi 'n "totale look" vir Dames en manne geword; Verder, in-huis vaardighede ontwikkel om nuwe produkte te vervaardig, dus 'n hoogs herkenbare styl vir die merk stigting. Terselfdertyd, is die eerste gekeur monobrand winkels geopen - direk bedryf of deur plaaslike vennote - in 'n eksklusiewe plekke in Italië en in die buiteland. In April 2012 Brunello Cucinelli suksesvol daartoe gelei dat die maatskappy om sy notering op die Milaan Aandelebeurs en gesluit die roadshow een week vooraf as boek van die aandeelhouers se reeds 17 keer gedek. Aan die einde van die eerste dag van die saak, het die voorraad berig 'n byna 50% toename teenoor die aanvanklike prys van 7,75 €, dus die bereiking van die hoogste sprong van die IPO prys in jare. Brunello Cucinelli se voorneme met die notering op die Effektebeurs was om 'n langer lewe vir sy maatskappy te verseker deur middel van finansiële gesondheid en internasionale aandeelhouers, terwyl die behoud van die handelsmerk se skoonheid, filosofie en grondliggende waardes.


No comments:

Post a Comment