Monday, October 17, 2016

Trading Risikobestuurstegnieke - Afrit Strategieë

Trading Risikobestuurstegnieke afrit strategieë Geplaas deur Mangi Madang 1171 dae gelede Trading risikobestuur is baie van kritieke belang om jou oorlewing in die handel forex omdat forex het sy risiko's! As jy wil handel vir 'n baie lang tyd te hou, moet jy handel risikobestuur tegnieke wat so eenvoudig is nog verstaan, kan 'n groot verskil tussen jou wen of verloor wanneer die handel te maak. Dit maak nie saak of jy handel dryf 'n $ 1,000 forex rekening of $ 1000000 dollar handel rekening, moet jy weet voor elke enkele handel geplaas word, wat jy gaan om te waag op elke handel. WAAROM TRADING risikobestuur is van kardinale belang vir forex OORLEWING Wel, laat ek verf 'n prentjie vir jou hier deur te vertel jou 'n paar van my eie ongelukke toe ek begin om buitelandse valuta handel te dryf. Miskien na die lees van hierdie, sal jy dit verstaan, want jy in hierdie situasie gekry het. Of as jy nie het nie, sal jy gou ervaar (ek kan wed op dat!). Toe ek begin om handel te dryf en leer, daar was tye toe ek so vol vertroue dat die handel ek gaan plaas aan die gang om 'n wenner te wees ... Raai wat ek gedoen het? Ter wille van my vertroue, ek het 'n baie groter risiko van daardie bedryf as wat ek normaalweg sou hê. Sodra ek daardie bedryf geplaas word, dit begin negatiewe te kry, en my papier verlies gaan voort om te verhoog. Ek hoop en bid dat die mark sal omkeer maar dit beteken nie. Nou ja, ek kyk hulpeloos soos die my verliese aanhou styg buite my comfort vlak en ek is te verlam om daardie bedryf verlaat, want ek weet dat as ek daardie bedryf sluit ek gaan 'n massiewe verlies ly! Binnekort begin ek om rooi sein sien op my bestelling op MT4 platform toe my stop verlies gaan word getref. Ding! My stop verlies getref! Ek is met 'n massiewe verlies. Nou wil ek sukkel om my forex rekening na sy oorspronklike balans terug te bring, want ek het nou net 'n massiewe treffer geneem (massiewe verlies!). Want ek het nie in daardie bedryf in die eerste plek met 'n verlies wat ek was gemaklik met. Ek gewaag te veel op een handel! Hoeveel risiko per handel? Voordat 'n enkele handel, moet jy eers bepaal hoeveel jy gemaklik om te waag op elke handel wat jy plaas is. Wat beteken, moet jy om te bepaal hoeveel% (persentasie) van jou rekening wat jy hoef te waag per handel. Kom ons doen 'n paar berekeninge: As jy net 2% van jou rekening op elke handel waag, dan 50 agtereenvolgende verloor ambagte sal afvee jou $ 10,000 handel rekening. risiko 5% en jy hoef net 20 agtereenvolgende verloor ambagte en jy vee jou handel rekening skoon. jy die risiko 10% elke handel en wat jy nodig het slegs 10 agtereenvolgende verloor ambagte om jou forex rekening te wis. Kan jy sien die patroon hier? As jy kan nie, hier is dit: hoe meer jy die risiko per handel, die minder tyd wat dit neem vir jou om op te blaas jou forex rekening. As jy 'n $ 5,000 forex rekening: met 2% risiko per handel, beteken dit dat jy die gevaar $ 100 per handel met 5% risiko, is jy gevaar $ 250 per handel. met 10% risiko, sy $ 500 per handel. Ek persoonlik handel met risiko's van enige plek tussen 1% tot 5%. Gevaar meer as 5% per handel is selfmoord. 1% -5% risiko per handel is vlakke van risiko's Ek is gemaklik met die neem. Jy kan anders wees. Jy kan 'n 1% of 2% risiko per handel verkies. Daaglikse handel RISIKO TOEKENNING Jy moet ook 'n daaglikse handel risiko wat jy gemaklik is nie. Hier is wat ek bedoel met daaglikse handel toekenning risiko: hoeveel van jou rekening gaan jy waag per dag? Dit kan 1% of 5% of enigiets wat jy verkies wees. Maar onthou, hoe meer jy die risiko, hoe meer sal jy verloor en hoe gouer jou forex rekening sal verdwyn. Hier is wat ek doen: Ek waag enigiets tussen 1% tot 5% op 'n enkele handel. My maksimum risiko per handel is 5%. Dit beteken dat my daaglikse maksimum risiko is 5%. Ek kan nie meer as dit. I'f ek my 5% verlies vir vandag het getref, ek stop handel. Toe ek môre handel, sal ek handel meer geneig met 'n 1% of 2% daaglikse handel risiko. Ek sal handel met 'n klein risiko's tot ek terug te bring my handel rekening up. As ek ly 'n verlies op daardie 1% handel, sal ek nie weer handel gedurende daardie dag. A 5% Handel verlies is my maksimum handel rekening verlies Ek is bereid om te ly in 'n dag. So as ek kom môre handel, Ek sal handel met behulp van 5% risiko weer? GEEN! Hoekom? Wat gebeur as ek 'n handels - en ek verloor 5% van my handel rekening weer? Toe het ek 10% van my handel rekening verloor in net 2 dae. Dit is sleg. So, hoe sal ek môre handel? Ek sal handel met enigiets van 1% t0 2% risiko. Ek gaan klein, ok? Gaan klein. Hier is 'n wenk wat jou forex rekening sal red: as jy 'n groot Chuck van jou forex rekening verloor het, moet jy begin handel klein kontrakte of plek ambagte met 'n baie klein risiko's soos 1% risiko per handel totdat jy jou handel te bou rekening weer na die plek waar dit was. DIE 2% heers risikobestuur in forex Ek het gelees en gekoop handel boeke e-boeke oor handel risikobestuur en baie van hierdie boeke sê dat ons 2% per handel moet waag. Jy moet net 2% van jou handel rekening te waag vir elke handel. Hoekom 2% Handel risiko per handel? Wel, in die eerste, met 2% Handel risiko per handel oor 'n $ 10,000 handel rekening, jy hoef net te waag $ 200 vir elke handel. Wat beteken dat as jy 50 keer verloor in 'n ry, sal jy uitgewis word. Wat is die kans dat dit sal gebeur? Nie veel nie. Maar as jy handel dryf met 'n groot risiko's per handel, die kans dat dit gebeur is baie waarskynlik. TRADE afrit strategieë Voordat jy 'n handelsmerk te betree, moet jy ook 'n plan van hoe jy gaan om uit te kom (hoe jy gaan om jou handel te verlaat). Jy óf verlaat 'n handel wanneer: jou stop verlies getref jou neem wins teiken vlak is getref of jou volgkeerverlies verlies getref of jy 'n handelsmerk te verlaat wanneer jy besef dat jou verliese te veel raak vir jou. of jy 'n handelsmerk te verlaat wanneer jy sien dat daar 'n teenoorgestelde handel sein inskrywing net gou nadat jy 'n handelsmerk te betree. of 'n paar handelaars het stelsels waar hulle gedurende sekere tye of dae (tyd gebaseer uitgange) 'n handelsmerk te verlaat By the way, kan jy ook geïnteresseerd in die lees van hierdie wees: Het jy geniet hierdie? Dit sou die wêreld vir my beteken as jy dit gedeel:


No comments:

Post a Comment