Monday, October 17, 2016

Ryg Beste Laptop Vir Slegs Doeleindes Van Handeldryf

Draad: beste laptop vir slegs Trading Doel Join Date September 2008 Posts 2 Beste laptop vir slegs Trading Doel Oorspronklik gepos deur mphpopular Die gebruik van Core Duo T2300 proses met 512 + 256 MB RAM. Running 3 MT4 gelyktydig sonder enige probleem. Dit is nie die hardeware dis die probleem, kyk na jou OS as Benji genoem - 'n stabiele bedryfstelsel. Ek het 'n Dell B130 (paar jaar oud op hierdie punt) met 'n 1.5 GHz-verwerker en 512 MB DDR RAM (by 533Mhz) Hardloop 2 of 3 MT's en 2 Oandas is nie 'n probleem. Maar ek tipies loop: Pidgin, Iceape leser, Iceape pos, site OANDA FXTrade (20/02 kaarte), Meta Trader (5-10 kaarte), gewoonlik een wedstryd toe ek wag vir 'n patroon of vir 'n handelsmerk om ontslae te gaan (netpanzer, bzflag, of 'n soort van oopbron FPS. Ek kies Die Werkgroep onderpunt speletjies soos my laptop stryd met enige werklike ordentlike spel. Ek het uiteindelik 'n LCD-paneel dat dit nou vir die forex platform / net kaarte. Nou kan ek uiteindelik lees en kyk na die kaarte sonder om bekommerd te wees oor die vermiste 'n skuif! Anways dit is wat ek sê: Ek kan (en moet) word 'n 133MHz verwerker, 32 -64 Megs RAM en hardloop site OANDA daarop, met Linux - Ek kan dit nie doen met Windows?. Toegestaan ​​loop meer as 'n paar kaarte was 'n bietjie op die rowwe kant, maar die platform steeds gereageer op 'n timley wyse verskaf 'n stabiele internet konneksie. Nou is die grafiese baie links na wense oor. Tiny resolusie (800x600 synde die maksimum, of net buite bereik - I dont onthou wat) As jy 'n stabiele verhandelingsplatform wil, sal ek ten sterkste ontmoedig vensters - maar op die otherhand ek ontmoedig vensters vir enigiets behalwe speletjies - en selfs dan is dit 'n marginale speler op sy beste. Windows is 'n hulpbron barg, het programme wat jy die meeste likley nie nodig, dont gebruik, en nie wil. Dit het programme hardloop dat weer jou mees likley nie nodig, dont gebruik, en nie wil. Linux aan die ander kant kan baie maklik self uitprobeer word lig te wees en 'n vinnige sodat jy dinge wat jy regtig wil gebruik met die volle krag van jou rekenaar. gee dit 'n probeer Ubuntu is gerig twords mense wat nuut in Linux. gee dit 'n skoot site OANDA loop fyn, Metra handel nie te word van wyn. net my overbloated 0,02 - net soos vensters. er jammer kon nie weerstaan ​​nie.


No comments:

Post a Comment