Sunday, October 9, 2016

Handel Op 'N Mac

Handel op 'n Mac Handel op 'n Mac Ek gebruik 'n Macintosh vir my aanlyn handel en is vind dit nogal 'n goeie makelaar op hierdie platform te kry. Die enigste diens wat ek in staat was om te gebruik nie, is ICICIDirect maar hulle het 'n baie hoë makelaars. Die ander is Rmoney waar dit regtig stadig. Ek gebruik 'n Macintosh vir my aanlyn handel en is vind dit nogal 'n goeie makelaar op hierdie platform te kry. Die enigste diens wat ek in staat was om te gebruik nie, is ICICIDirect maar hulle het 'n baie hoë makelaars. Die ander is Rmoney waar dit regtig stadig. Ek is 'n belegger en neem posisionele ambagte soms. As jy 'n Microsoft Windows nydigheid, dan of jy 'n Mac gebruik of nie moet onbelangrik wees. Korrek? As jy dit nie doen nie, kan jy beperk word tot web-gebaseerde platforms. Hier ook baie nodig Internet Explorer en nie ander blaaiers. My persoonlike ondervinding is met Geojit se Gold platform wat web-gebaseerde met streaming aanhalings (live). Hierdie webwerf werk die beste met MS Internet Explorer (wat nie kom in 'n Mac weergawe, reg?). Apple Safari, Firefox, ook werk, maar baie stadiger. Ek verstaan ​​nie hoekom. Geojit lyk die R te laat verwyder. 300 minimum maandelikse makelaars vir hierdie platform. Handel op 'n Mac T rading op 'n Mac is iets wat my kliënte wil meer en meer te doen. Mac rekenaars het gewild geword sedert die geboorte van die iPhone in 2007 en persoonlik ek is lief vir hulle. Maar ek het om te vra "Het hulle 'n plek in die handel wêreld?" En indien wel 8220;? Wat is die beste manier om Windows te hardloop op 'n Mac 8221; Die kort antwoord is nee, maar dit is nie te sê dat mense hul iMac of Apple Mac Notebook maklik sal gee en hulle vertel te vra vir moeilikheid. So hier by die aanwyser Guys het ons uitte en toets oplossings vir 'n paar maande so kliënte kan kry handel op 'n Mac. Moet ek gebruik parallelle met Windows loop op 'n Mac? Die eerste en gewoonlik gewildste oplossing is om Parallels ( 'n stuk sagteware wat geïnstalleer in OSX en kan jy Windows as 'n virtuele masjien te installeer), dit beteken dat jy kan installeer en Windows-programme te hardloop van binne OSX gebruik. Dit is 'n groot en werk baie goed, maar in my mening is dit nie die beste oplossing vir verhandeling aansoeke en ek sal verduidelik hoekom. Parallelle is gemaak vir mense wat nodig het om 'n Windows-program van 'n Mac hardloop, maar soos ons weet handel aansoeke kan baie krag gebruik, veral wanneer jy in 'n keer 4 of meer kaarte oop. Die probleem met dit te doen deur middel van Parallels is jou Mac loop OSX, dan op die top van dat dit loop Parallels, dan op die top van dat dit met Windows en dan op die top van dat dit die bestuur van jou kartering platform. Hulle is almal veg om die RAM en CPU op die Mac gebruik, dit is die rede waarom ek nie handel kan aanbeveel op hierdie manier. Ek het net nie raai jy die risiko laat jou kartering platform ly lag. Dit is nie die geval vir almal, as jy 'n Mac met 8GB RAM en 'n i7-verwerker dan ek dink jy kan daarmee wegkom, dis nou as jy Parallels behoorlik instel en nie net tevrede wees met die standaard instellings. Onthou jou probeer om geld te handel maak hier nie te speel met Mac sagteware, dit is nie iets wat jy wil om te meng, ja dit kan maklik wees nie, maar dit is ook onbetroubaar en die data het om te gaan na OSX dan Parallels, dan Windows en dan jou kartering platform . Moenie jou lewe moeiliker as wat dit moet wees nie. So, wat moet ek doen in plaas? Vertel my kliënte nie om handel te dryf van 'n Mac is nie in enigiemand se beste belang, want ek het 'n paar groot kliënte wat wil vir hulle en hier op die aanwyser Guys ons is lief vir die maak van die onmoontlike moontlik dit moontlik te maak. As jou Mac is meer as 2 jaar oud jy gaan wil die "Boot Camp" metode gebruik om Windows normaal te loop. Dit behels die gebruik van 'n gratis stukkie sagteware wat reeds vooraf geïnstalleer op Apple Macs. Dit laat jou toe om 'n Windows partisie op jou Mac te skep en dan installeer dit vensters gehad al. Jy sal dan die opsie elke keer as jy jou Mac boot om te kies tussen OSX of Windows. Dit is by verre die beste keuse in my opinie of jou Mac is oud of nuut. Dit gee Windows toegang tot die volle hulpbronne van jou Mac en maak dit moontlik om uit te voer asof dit 'n PC (miskien beter). Die nadeel van hierdie opsie vir sommige mense is nie in staat is om die Mac sagteware te gebruik op dieselfde tyd, want as jy óf Windows of OSX het van stapel gestuur sal jy nie toegang tot die ander bedryfstelsel het. Dit gee basies jou Mac 'n dual boot spyskaart en jou Mac kan óf 'n normale Mac of PC. Windows 7 of Windows 8 Ek beveel Windows 7 op 'n Mac As jy handel dryf op 'n Mac. Dit is omdat Windows 8 is nog baie nuut in terme van bedryfstelsels en onthou ons probeer om 'n stabiele omgewing vir jou handel te skep. my gevolgtrekking Boot Camp is jou enigste werklike opsie. As jy regtig wil Mac en PC sagteware te gebruik op dieselfde tyd, dan moet jy Parallels of VMWare Fusion (maar nie hierdie beveel). Dit sal jou toelaat om Windows in 'n virtuele masjien wat jy kan hardloop van binne OSX installeer. Jy sal 'n hoë spec Mac nodig, ek beveel ten minste 'n i5 verwerker en ten minste 8 GB geheue. Ek dink dat enige ernstige handelaar moet handel van 'n toegewyde Windows-gebaseerde Trading Rekenaar. As jy regtig 'n Mac gebruik, sou ek net beveel die "Boot Camp" metode. Finale noot, moet asseblief nie probeer om kopvel of handel op klein tydraamwerke behulp van 'n virtuele masjien op jou Mac, dit is net nie iets wat ek wil aanbeveel, daar is net te veel veranderlikes wat werk teen jou.


No comments:

Post a Comment